Maczka

Maczka

czwartek, 23 stycznia 2014

Porównanie "Make Up Trenty" i "E-makijaż"

Witajcie :)
Dziś porównanie dwóch magazynów makijażowych.

Jak widzicie w tytule będą ze sobą konkurować "E-makijaż"  i "Make Up Trendy".
Moja recenzja jest spontaniczna dlatego są to wg dwa różne numery.
"E-makijaż" jest z wydania wakacyjnego, a "Make Up Trendy" z zimowego.
Czemu tak ? postanowiłam, że jeśli widziałam po tylko jednym numerze to mogę być nawet obiektywna.
Czemu nie zrobię porównania kiedy zobaczę większą ilość numerów ? Bo nie kupię po raz drugi "E-makijaż". ...czemu ? Przekonajcie się sami.


                            E-makijaż


Jest to dwumiesięcznik więc w ciągu roku wydawanych jest 6 magazynów. Gazeta ta jest po części na pewno jest tworzona przez vlogerki jak nie w całości. Swoje miejsce ma tam Maxineczka z kanału YT gdzie może się podzielić z nami swoimi opiniami czy poradami. Moim zdaniem nacisk jest głównie na makijaże i modę.

Koszt takiej gazetki to 12zł przy 86 stronach.
Jeśli chodzi o subskrypcję to obowiązuje ona na rok czyli 6 magazynów za 60zł. Jak łatwo policzyć jesteśmy o jeden magazyn do przodu (12zł).


Make Up Trendy

Gazeta wydawana w 4 numerach w ciągu roku czyli co 3 miesiące. Ta gazeta prócz porad z YouTube'owiczki - Lady Make Up Pl posiada również dział zadedykowany paznokciom i oczywiście makijażowi. W tym magazynie nie znajdziecie działu modowego.

Magazyn kosztuje nieco więcej bo 15zł ale tu mamy 133 strony.
Subskrypcja jest mniej atrakcyjna niż u konkurencji. Za 4 magazyny płacimy 60zł tak więc tyle samo ile byśmy wydali na nią np.: w Empiku.


Gazety znacznie różnią się treścią mimo, że obie mają ten sam główny temat (Przed rozpoczęciem każdego zdania w punktach dopiszcie sobie w myśli "... moim zdaniem ..."

1) Makijaż do inspirowane.
Zdecydowanie bardziej inspirują mnie makijaże z magazynu "Make Up Trendy". Jest ich więcej, a co ważniejsze jest je łatwiej zmodyfikować z makijażu artystycznego na taki, który wykonamy na sobie na jakąś okazję.

MUT:

E-M:
Ten akurat bardzo mi się podoba ze względy na połączenie tego pięknego niebieskiego i złota:)

2) Makijaże instruktażowe czyli krok po kroku.
Kolejny raz wygrywa "Make Up Trendy". I powiem wam, że szczerze nie mam konkretu, który za tym przemawia. "E-makijaż" bardzo ładnie pokazało to ale chyba jednak mimo to wolę "Make Up Trendy". Bardziej mi pasuje ich sposób przedstawiania :)

MUT:

E-M:

3) Reklamy
W "Make Up Trendy" Pojawia się ich znacznie więcej i są one na całą stronę. Swojego czasu każda reklama doprowadza mnie do szału. Teraz piękne i pomysłowe zdjęcia są dla mnie inspiracją do coraz bardziej interesujących zdjęć na blogu gdzie pokazuję wam produkty. Niektóre z nich mogą być ciekawe. Ogólnie mają dużo reklam i ukryć się nie da więc jeśli nie lubicie tego to zdecydowanie "E-makijaż" bo tam na całą gazetę zobaczyłam może z 3.

MUT:

4)Wywiady i artykuły.
W swojej gazecie muszę przede wszystkim mieć co czytać, a z racji, że "Make Up Trendy" ma tyle stron to jestem zaspokojona maksymalnie. Niestety nie mogę powiedzieć tego o "E-makijaż", a szkoda.

MUT:


E-M:

 5) Inne działy
MUT: Nails

MUT: Dział vlogerki
! Znikło gdzieś zdjęcie działu z ulubieńcami. Wybaczcie.
E-M: Moda
 

E-M: Dział vlogerki

KULTURA! super rzecz. Właśnie tego brakuje mi w "Make Up Trendy".



Wychodzi na to, że to już jest koniec i czas podsumowania.
"E-makijaż"  nie jest złym magazynem tylko zależy kto czego szuka. Chcesz mieć coś częściej, odnajdujesz inspirację w artystycznych zdjęciach, nie lubisz reklam ale lubisz Maxineczkę, wolisz oglądać niż czytać ?
To "E-makijaż" będzie dla ciebie idealny.

Kiedy przeczytałaś poprzednie zdania i większości z nich zaprzeczyłaś to znaczy, że "Make Up Trendy" może stać się Twoim przyjacielem.

Dokładna analiza moim okiem jest wyżej więc decydujcie.
A może macie inne jeszcze lepsze magazyny, z którymi się nie rozstaniecie ?

Pozdrawiam
Maczka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz